Articles

Yazımı Gören Varmı???

In Uncategorized on March 14, 2011 by sevtapayciucar

Bloğumun izliyicilerini yeni adresim olan www.sevtapayciucar.com‘a taşıdım ama güncellemelerimin burdakiler mi yoksa ordakiler mi gözüküyor bilemiyorum.Gören duyan varsa bir ses verebilir mi acaba???

19 Responses to “Yazımı Gören Varmı???”

  1. Sevtapcigim, bu yazini da, yeni adresini de cok iyi görebiliyorum,

    Sevgilerimle,Filiz

    Bu arada, yazinin altindaki facebook eklentisinin nasil yapildigini bana anlatabilir misin?

  2. izleyicilerin blogspotta gözükmüyor.com uzantılı istende var ama.

  3. ben görüyorum 😉

  4. görüyoruz cnm

  5. Baktım şimdi gayet güzel sadece üst banner fotosunun yarısı çıkıyor ama herşey normal üstelik wordpress'i tanıtıcı yazılar süper olmuş.bakacağım buna.

  6. kendi adima görüyorum ama

  7. SEvtapcım ben görebiliyorum 🙂

  8. şu anda ben okuyabiliyorum. ama adres karabidikim.blogspot.com

  9. İzleyicilerini taşımışsın fakat yazıların gözükmüyor.Sanırım bir kaç ayar yapman gerekiyor.

  10. görüyorum…

  11. bu yazıyı herzamanki blogsot adresinden gördüm…
    🙂

  12. bu yazıyı blogspotta görüyorum diğer adreste göremedim ..

  13. Ben..! 🙂

    Selametle..

  14. ben burayı okuyabiliyorum şimdilik

  15. görebiliyorum karabidikim

  16. blogspot adresin de,diğeri de açılabiliyor şu an itibarı ile…
    biraz sonra ne olur bilmem ama?
    sevgiler…

  17. blogspottan takip ediyorum ben seni.
    herkesin yazma hevesi kaçtı:((

  18. Canim benim, cok tesekkür ederim… O blok cok isime yaradi… Sevgilerimle….

  19. Sevtapcım yönlendirmeyi soruyorsan onu yapmıyor.ben blogspot uzantılı yazılarını görüyorum şayet yeni adresini eklersem readerdan com adresindeki yazılarıda görürüm.

Leave a comment