Articles

PAZI KAVURMASI

In SEBZE YEMEKLERİ, SICAK YEMEKLER on December 8, 2010 by sevtapayciucar


MALZEMELER;
*1 Bağ pazı
*2 büyük baş kurusoğan
*Yemek kaşığının ucuyla bir miktar domates salçası
*Yemek kaşığının ucuyla bir miktar biber salçası
*4 yumurta
*Sıvıyağ
*1 küçük çay bardağı sıcak su
YAPILIŞI;
*Pazılar temizlendikten sonra yaprakları sert yerinden ayrılır.
*Teflon bir tencerede,yemeklik doğranmış soğanlar kavrulur.
*Salçalarda ilave edildikten sonra pazıların sert yerleri ilave edilir.
*1 küçük çay bardağı sıcak su ilave edilerek sapları pişirilir.
*Yumuşadıkları zaman doğranmış yaprak kısımlarıda eklenip pişirilir.
*Yumurtalar kırılarak pişirilir.
*Sıcak servis yapılır.
AFİYET OLSUN

17 Responses to “PAZI KAVURMASI”

  1. mis gibi görünüyor:)
    saplarını ne yaptın?
    şahane salatası oluyor,ya da çorbalara konuyor:)

  2. Sevgili Karabidikim, pazı kavurmasını yaparım bugün ise böreğinide yaptım harika oluyor.Karabidikim sizinle damak lezzetlerimiz aynı :)) canım ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın…

  3. canım ellerine sağlık güzel görünüyor .

  4. Pazıyı severim ama hiç yapmadım. 🙂 Annem yaparsa yeriz. 🙂 Tarife bakınca yapımı basit görünüyor. Demenek lazım.

    Ellerine sağlık.

  5. canım ellerine sağlık daha önce hiç tatmadığım bir lezzet.

  6. sadece bir kere yemiştim ve hayran kalmıştım…
    arkadaşım çok güzel yapar bunu…bende nerdeee o yetenek :(((

  7. demin yazdığım yorum nereye gitti?
    herhangi bir şey gelmedi yorumun gittiğine dair?

    bi daha mı yazsam acaba?

    karabidikim güzel yemek yapabilmek yetenek işi…ben hiç beceremiyorum…pasta-bötek-çörek konularında iyiyimdir ama yemeğe bana gelsen kesin aç kalırsın….
    evde hiç kimsenin ihtiyacı olmadığı halde nedense habire diyet yemekler yapıyorum..tatsız tuzsuz oluyor…
    senden ders almalıyım valla 🙂

  8. oooh misler gibi ellerine sağlık canım

  9. hmm. ben de hep sulu yemeğini yapaardım yoğurtla yerdik. bak bu da çok güzelmiş. denicem canm en kısa zamanda..

  10. Canım,
    ellerine sağlık. Nefis görünüyor.
    Sevgiyle kal.

  11. off çok lezzetli görünüyor.annem de bazen bize bunun sarmasını yapar.pazı mukemmel.tarif mukemmel.ellerine sağlık

  12. eridim bitttimmm

  13. pazının böregini yedim ama kavurmasını yememiştim.hem yemek olarak hem kahvaltı için güzel bir seçenek.ellerine saglık.

  14. Ellerine sağlık kuzum.
    Afiyet,bal,şifa olsun inşaAllah.
    Bugün bizde de pazı var.Kızım sarmasını çok sevdiği için öyle yaptım. 🙂
    Kalbi selamlarımla

  15. elinize sağlık ,ben pek severim 😉

  16. tadı ıspanağa benziyor galiba

  17. pazının hertürlüsüne bayılıyorum ellerine sağlık canım ben genelde patatesle sarımsakla kavuruyorum

Leave a comment