Articles

Patates Pizzası ve Sen=Ben

In SICAK YEMEKLER on July 12, 2010 by sevtapayciucar


Bu tarifte yine Sevgili Portakal Ağacı‘na ait; çok severek yediğim ve yiyeninde beğendiği bir tarif şiddetle tavsiye ederim.
MALZEMELER;
*5-6 patates ortaboy
*3 yemek kaşığı zeytinyağı
*2 sivri biber
*1 baş soğan
*5-6 adet mini Sosis,1 parmak sucuk
*2 çay bardağı kaşar peynir
*tuz,karabiber,pul biber
*1 çay bardağı su
YAPILIŞI;
*Soğanlar ve biberler bir tencerede yağda öldürülür.
*Küpküp doğranmış sosis ve sucuklar eklenip 2-3dk pişirilir.
*Küp küp doğranmış patateslerde eklenir.
*Su,Tuz,karabiber,pul biberde eklenip ağzı kapıtılarak patatesler yumuşayana kadar pişirilir.Arada karıştırınki dibini almasın.
*Patatesler pişince borcama alıp üzerine kaşar serip fırında kaşarlar eriyene kadar pişirip sıcak servis yapın.
AFİYET OLSUN

Not;Ben sevdiğim bazı malzemeleri çok,az sevdiklerimi az koyuyorum esas ölçüler için Portakal ağacına TIKTIK.Birde ben ilave 1 çay bardağı su koydum dibi tutmasın diye.

Bu aralar fena taktım ben bu şarkıya çok iyi bir sanatçıToygar Işıklı ya tebrik ediyorum.

Gün karanlıksa etrafın bulanıksa
Kaderin sana düşmansa benden çok da farklı değilsin
Yağmura saygın sonsuzsa aşka hiç inanmıyorsan
Zorla günleri sayıyorsan aynı kişi bile olabiliriz
Eminim, bi gün senle
buluşup bişeyler içeceğiz
Hatta belki eskileri anacağız dertleşeceğiz
En sevdiğin şarkı yalansa hayatının filmi hayatsa
Bi de hayatın tümüyle yalansa karşılaşmamız an meselesi
Hayatının kitabı mutluluksa sardunyaları mırıldanıyorsan
Deniz görmeden yaşayamıyorsan sen eşittir ben demektir..
Gün yol almışsa efkârın omzundaysa
Gözyaşın sana düşmansa benden çok da farklı değilsin
Yağmura aşkın sonsuzsa kalbinde saklanıyorsan
Zorla günleri sayıyorsan aynı hüznü bile duyabiliriz
Eminim bi gün senle buluşup bişeyler içeceğiz
Hatta belki eskileri anacağız dertleşeceğiz
En sevdiğin şarkı yalansa hayatının filmi hayatsa
Bi de hayatın tümüyle yalansa karşılaşmamız an meselesi
Hayatının kitabı mutluluksa sardunyaları mırıldanıyorsan
Deniz görmeden yaşayamıyorsan sen eşittir ben demektir..

13 Responses to “Patates Pizzası ve Sen=Ben”

  1. ayy karabıdıkım nefis bi tarifmiş bu hem de yapımı kolay ve zevkli görünüyor, en kısa zamanda denicem,eline sağlık, afiyet olsun, portakal ağacınada sevgiler 😉

  2. Ellerine sağlık bende tariflere değişik malzemeler ekleyip çıkarmaya bayılırıyorum:))ama denesem bu şekilde denerim kesin afiyetler olsun size

  3. ellerine sağlık canım .çok güzel olmuş afiyetle….

  4. daha önce duydugum ama denemeye birtürlü fırsat bulamadıgım bir lezzet.ellerine saglık.

  5. nefisss görünüyor cnm herşey ellerine sağlık..

  6. eline sağlık

  7. Tarife bayıldım ellerine sağlık canım.

  8. merhaba canım bu pazar alacaksan enginara çok dikkat et,zamanı hızla geçtiği için kılçıklanmaya başlıyor çoğu sevgilerimle….

  9. ceciliacım beğenmene sevindim tatlım sanada şimdiden afiyet olsun canım.
    Aylincim tariflerde öyle ortaya çıkmıyormu zaten herkez damak zevkine göre birşeyler katıp yada çıkarınca.Teşekkürler canım.
    umutluhayatçım teşekkürler canım.
    Eylemcim şiddetle tavsiye ederim süper oluyor teşekkürler.
    M¥PriNcessScim teşekkür ederim 🙂
    celebi74cim teşekkürler canım.
    çeşnici Handancım teşekkürler arkadaşım

  10. Aylincim teşekkürler ben hiç almadım anlarım inşallah kılçığını 😛

  11. ellerine sağlık harika görünüyor

  12. Nefis bir şey bu ellerine sağlık.

  13. lezzet sarayı teşekkürler canım.
    Atolye Kedicim teşekkürler tatlım

Leave a comment