Articles

>Ispanak Yemeği

In SICAK YEMEKLER on February 13, 2010 by sevtapayciucar

>MALZEMELER;
*1 Kg ıspanak
*Yarım çay bardağı pirinç
*1 büyük baş soğan
*1 yemek kaşığı salça(çok doldurmadan)
*4 su bardağı su
*2 yemek kaşığı yağ
*1 adet et bulyon
*İstenildiği kadar tuz
YAPILIŞI;
*Bir tencerede yağ ve soğan kavrulur.
*Soğanlar pembeleşince salça,et bulyon,pirinç,tuz ve su ilave edilir.
*İyice ayıklanıp,yıkanmış ve doğranmış ıspanaklar da ilave edilip tencerenin ağzı kapatılarak pişirilir.
*Ara ara karıştırılarak ıspanaklar solana ve pirinç yumuşayana kadar pişirilir.
*Yoğurtla birlikte servis yapılır.
AFİYET OLSUN
NOT;Sulu seviyorsanız suyu biraz daha fala koyup tam çektirmeyin.Susuz seviyorsanız benim gibi suyunu çekene kadar (ama sık sık bakın yanmasın) pişirin.

10 Responses to “>Ispanak Yemeği”

  1. >çok severim ıspanağı yaa, bende senin gibi susuz seviyorum ıspanağı karabıdıkım, nefis görünüyor, eline sağlık 😉

  2. >teşekkürler tatlımcım 🙂

  3. >Ispanak çok sağlıklı vede lezzetli bir yemek ..ellerinize sağlık..bu arada söylemeden geçemeyeceğim bizlerde yoğurtla yemeğe alıştık ama yoğurt ıspanağın içindeki demiri bağlayarak işlevsiz hale gelmesine neden oluyormuş .yani doğru olanı yoğurtsuz olarak yemekmiş ..tabi alışkanlıklardan vazgeçmekte zor…

  4. >sevgicim teşekkür ederim ama bu çok kötü haber çünkü yoğurtsuz hayatta yiyemiyorum hatta ıspanaklı böreği falanda sevmem yani bir tek yoğurtlu yemeğini ve kavurmasını severim.Ne yapsam acaba?

  5. >BENİM OĞLUMDA ISPANAKLI YUMURTA HAYRANIDIR ..KAVURUR DİP FRİZE KOYARIM… GECENİN KAÇINDA İSTERSE HAZIRDIR..AMA BİR DE DEZ AVANTAJI VAR GEÇENLERDE KIZ ARKADAŞI GECE SAAT 3 DE ARADI NE YAPIYORSUN DEDİ OĞLUM DA ISPANAKLI YUMURTA YİYİYORUM DEDİ.. KIZ BU SAATTEMİ DEDİ EVET BEN NEZAMAN İSTERSEM ANNEM YAPAR,SENDE BUNA HAZIR OL DEYİNCE KIZ KORKUP OĞLUMU TERK ETTİ HALBUKİ ..BEN HER ISPANAK PİŞİRMEYE NİYETLENDİĞİMDC ISPANAĞI FAZLA ALIR ..KAVURDUKTAN SONRA DİP FRİZE 3 YUMURTA YAPACAK KADAR KOYARIM…KIZ BANA SORSA …YENİ GENÇLERDE PRATİK ZEKA AZ İŞLİYOR..SEVGİLER

  6. >:D:D:D kesinlikle haklısınız birde şimdikiler nedense ev işlerinden çok korkuyorlar valla benim eşimde sever beraber yeriz ah kızlar ah.Allah hayırlı kısmetler versin herkeze sevgiler…

  7. >BIDIŞIM CANIM BENİM.BEN DE SENİ ÇOK SEVİYORUM.NE GÜZEL BABAANNECİĞİN GELECEKMİŞ,HEM SENİN HEM DE ONUN İÇİN NE BÜYÜK MUTLULUK.SAĞLIKLI UZUN ÖMÜRLER BENİM SELAMIMI SÖYLER YUMUŞ YANAKLARINDAN ÇOK ÇOK ÖPERSİN.SENDE BABAANNE OLUR TORUNLARINA GİDERSİN İNŞALLAH YAVRUM.SEVGİLER.

  8. >Bende ıspanağı sevenlerdenim. Ama evde biraz kaçak gibi yemek zorunda kalıyoruz. Benim kıza ıspanak dokunuyor ya. Yemesinde problem yok ama 20 dk sonra çıkarıyor. Midesi kabul etmiyormuş.

  9. >Kadın ben buralarda açım hastayım sen mama ekle reva mı bu 😦 Cık cık şaka bir yana balım ellerine sağlık

  10. >Birileri Anlatsın;hadi ya ah canım benim olsun Allah iyileşmicek dert vermesin inşallah ileride değişir arkadaşım.Edacım oy kıyamam gel ben sana istediğini yapayım.Saol tatlım

Leave a comment