Articles

YOĞURTLU BAKLA

In SICAK YEMEKLER on December 31, 2009 by sevtapayciucar

MALZEMELER;
*1KG BAKLA
*2 ORTABOY SOĞAN
*YARIM DEMET DEREOTU
*TUZ VE BİRAZ YAĞ
*4 DİŞ SARIMSAK
*YOĞURT
YAPILIŞI;
*BAKLA AYIKLANIP YIKANIR.
*SOĞAN VE DERE OTU İNCE İNCE KIYILIR.
*TÜM MALZEME DÜDÜKLÜYE KOYULUR BİRAZ YAĞ VE TUZ EKLENİR VE BAKLALARIN ÜZERİNİ GEÇMİCEK ŞEKİLDE SU KOYULUR.
*12DK DÜDÜKLÜDE PİŞİRİLİR.
*ÜZERİNE SARIMSAKLI YOĞURT DÖKÜLERE SERVİS YAPILIR.
AFİYET OLSUN…

9 Responses to “YOĞURTLU BAKLA”

  1. eline sağlık canım benim… çok da güzel görünüyor…

  2. Yaşamın kaynağı SEVGİ .Sevgi ise sevgi bir tutku, tutku bir amaç, amaç bir şeyleri birileriyle paylaşmaksa, paylaşmak dostluk, dostluk hatırlamaksa eğer hep aklımdasınız! Yeni yılda da dostluğumuzun daha da pekişmesi ve ebedi olması dileğimle daha nice mutlu yıllara…..

  3. ayy çok canım çekti yaa.. çok severim ve bakla sevmeyenleri hiiç anlamam 🙂
    afiyet olsun

  4. celebicim teşekkürler canım benim.
    sevil;teşekkür ediyorum sağlıklı,mutlu yıllar dilerim…
    Biyşımadahagirdim;bende sevmiyordum neler kaybetmişim yeni anladım ama artık bayılıyorum süper bişey…

  5. Yeni yılınız kutlu olsun..

  6. Sevdiklerinle birlikte mutlu ve başarılı bir yıl dilerim. Sevgiler.

  7. dünyada ençok sevdiğim vede çıkmasını dört gözle beklediğim bir yemek bende yaptım afiyet olsun ninem

  8. Onuncu köyün adamı;teşekkür ediyorum mutlu yıllar
    Hayal arkadaşlarım çok teşekkürler sizede mutlu yıllar
    Ninecim teşekkür ediyorum sanada afiyet olsun öptüm ellerinden

  9. harika görünüyor bakla eline sağlık bıdıkım:D
    Sevgiler

Leave a comment